04 April 2013

DOA PENYERAHAN OLEH PENGASAS WSR
Hasil Nukilan Pengasas WSR  khas buat semua peserta WSR Conference 2012

DOA PENYERAHAN KEPADA ALLAH SWT
A’uzubillahiminasyaitonirrojim......1x
Bismillahirrohmanirrohim............1x
Selawat...............................7x

Ya Allah, sesungguhnya Engkau yang Maha Pengasih, Maha Penyayang, Maha Mengetahui, Maha Berkuasa, Maha Mendengar, Maha Memiliki seluruh alam semesta, lagi Maha Mengabulkan…

Ya Allah, aku ini terlalu lemah  Ya Allah, terlalu banyak dosa-dosa yang telah aku lakukan Ya Allah, terlalu banyak keinginan yang aku inginkan, yang  aku sendiri tidak tahu apakah ianya terbaik buat ku di sisi Mu Ya ALLAH…

Maka, jadikanlah hari ini Ya ALLAH, titik permulaan untuk aku mendapatkan jalan cahaya Mu selapang-lapangnya, seluas-luasnya di antara langit dan bumi, untuk aku mendapat Hidayah Mu,Rahmat Mu,Keredhaan Mu, serta Taufik Mu, untuk aku benar-benar berubah menjadi hamba Mu yang  terbaik di muka bumi Mu, yang ikhlas, yang senantiasa bersyukur, agar aku dapat memiliki SYURGA FIRDAUS Mu Ya Allah…

Tolong aku Ya Allah, sesungguhnya aku ini terlalu lemah, tiada daya dan upaya untuk melakukannya tanpa pertolongan Mu, tanpa keizinan Mu Ya Allah…

Permudahkan Ya Allah…

Tolong aku Ya Allah........3x
Thank You Allah.............3x
I Love Allah...................3x
In shaa Allah… Aamiin......3x
Ya Rabbal A’lamin
Alhamdulillah

Selawat........................3x




No comments: